« Tillbaka till Nyheter 13 februari 2020

Frukostmöte: Digitala tjänster för framtidens service 12 mars

Vill du få insikt i hur ny teknik kan avlasta era manuella rutiner i standardiserade system och plattformar? Hur kan du nå alla dina medlemmar och erbjuda service under dygnets alla timmar? På vilket sätt kan en digital medarbetare eller chattbot öka tillgängligheten för dina medlemmar?

Låt digitala möjligheter skapa värde för era medlemmar!

Välkommen på frukost, torsdagen den 12 mars, för att diskutera vilka möjligheter dagens teknik erbjuder vid kundkontakt och i det dagliga arbetet. Tillsammans med några av våra partners kommer vi visa upp hur bland annat Skatti och Kommun-Kim hjälper till samt avlastar sina kundtjänstmedarbetare.

Under frukosten kommer du få ta del av:

  • Vad är Konversation med AI och hur kan det hjälpa dig och dina medlemmar?
  • Vad är RPA (Robotic Process Automation) och hur kan man automatisera tidsödande manuella processer med hjälp av det?
  • Lösningar för heldigitaliserade jobb och karriärutveckling
  • Självservice kring kollektivavtalsinformation

Målgrupp

Frukostmötet riktar sig främst till personer inom medlemsorganisationer.

Anmälan

Läs mer och anmäl dig här!