Webinar Chatbot som gör skillnad

Chatbot som gör skillnad
– och skapar nytta på riktigt

Chatbot, eller Conversational AI är ett fenomen som ständigt växer. Men vad är det som skiljer en chatbot som skapar nytta från en chatbot som inte sköter sitt arbete? Vem skulle t.ex. anställa en kundtjänstmedarbetare som varken har rätt kompetens, personlighet eller förmåga att lära sig nytt?

 

Lyssna in på vårt webinar, torsdagen den 10 juni kl. 11, där Softronics Pelle Stridh, Head of Conversational AI tillsammans med Dan Milestad, Sälj- och leveransansvarig inom Conversational AI på Softronic, diskuterar chatbot som gör skillnad.

Detta är ett webinar du inte har råd att missa. Gartner uppskattar att den globala marknaden för chatbots kommer passera 9 miljarder dollar i årlig omsättning vid 2024 och redan inom loppet av två år kommer 70% av alla tjänstemän använda chatbots dagligen.

Detta innebär att om du inte anpassar din verksamhet nu så kommer din konkurrent att göra det före dig.

Under webinaret kommer du få ta del av:

  • Chatbot med eller utan AI?
  • 9 av 10 chatbotar i Sverige missköter sitt arbete. Varför har det blivit så?
  • Vad händer om vi gör fel
  • Varför är det så viktigt att göra rätt
  • Vem vill DU att era kunder ska möta i framtiden?

Målgrupp:

Digitaliseringschefer, Kundtjänstchefer, Kommunikationsansvariga, CEO, CIO eller andra som är intresserade av att veta mer om chatbots som verkligen gör skillnad.

Tid och plats:

Torsdagen den 10 juni kl. 11:00- 11:45.
Digitalt via Teams – vi skickar ut en länk dagen innan webinaret.

Anmälan

Anmäl dig och dina kollegor genom att fylla i formuläret.

Kontakt

 

Relaterade länkar:

 

Anmälningarna till webinaret är stängt. Kontakta Jenny Dock, jenny.dock@softronic.se om du vill göra en sen anmälan.