Webinar: Personalisering – Från segmentering till individualisering

Personalisering – Från segmentering till individualisering

I takt med att fler interaktioner idag mer än någonsin mellan organisationer och individer sker digitalt, så har värdet av personalisering aldrig varit större. Ändå har många fortfarande svårigheter att på riktigt komma igång med personalisering i en större skala.

Softronic tillsammans med Optimizely bjuder in till ett webinar, torsdagen den 8 september, där vi kommer gå igenom:

  • Vikten av personalisering och hur du mäter ROI av dina insatser
  • Olika typer av personalisering (regelbaserad, AI-driven och experimentell) och mognadsmodell för att komma igång
  • Tips och konkreta exempel från företag som idag framgångsrikt använt personalisering för att förbättra kundupplevelsen och resultat från marknadsföring och kampanjer

Tid och plats:

Torsdagen den 8 september kl. 10:00-11:00.
Digitalt via Teams. Länk skickas ut dagen innan webinaret.

 

Om föreläsaren:

Mårten Bokedal , Director Product strategy, Optimizely
Senaste tio åren har Mårten fokuserat på tekniska plattformar som hjälper företag att skapa bättre, digitala kundupplevelser. Som Director Product Strategy på Optimizely delar han sin tid med att utveckla nya produkter och tjänster med att föreläsa och hålla i workshops inom digital marknadsföring

 

Kontakt vid frågor

Anmälan är stängd.