Softronic deltar på konferensen Framtidens Kundservice 6–7 november

Events | Publiceringsdatum: 17 okt 2019

Event detaljer:

När: 6 november 2019 08:00

Träffa Softronic på konferensen Framtidens Kundservice 6–7 november i Kista. Syftet med konferensen är att nå deltagare som vill skapa en kundservice i världsklass med kunden i fokus.

Banner Softronic är utställare

Under två dagar får deltagarna chansen att lyssna till hur bolag arbetar med att förflytta sig från gårdagens kundservice till ett modernt kundcenter.

Vi är på plats i utställningen för att visa upp våra erbjudanden inom ”Conversational AI” samt Robot Process Automation (RPA).

Dan Milestad, sälj och leveransansvarig inom AI, kommer att delta i en paneldebatt för att diskutera frågan kring framtidens kundservice.

– Det känns roligt att få vara med att bidra i panelen och diskutera framtidens kundservice, säger Dan Milestad.

Emil Bengtsson, verksamhetsutvecklare, kommer också vara på plats för att diskutera olika lösningar inom RPA.

Årets konferens är uppbyggd kring tre fokusområden: digitalisering, människan och processen.

Vi hoppas vi ses där!

Läs mer om programmet här!