Softronic deltar på konferensen Framtidens Kundservice 6–7 november

Events | Publiceringsdatum: 17 okt 2019

Träffa Softronic på konferensen Framtidens Kundservice 6–7 november i Kista. Syftet med konferensen är att nå deltagare som vill skapa en kundservice i världsklass med kunden i fokus.

Framtidens Kundservice

Under två dagar får deltagarna chansen att lyssna till hur bolag arbetar med att förflytta sig från gårdagens kundservice till ett modernt kundcenter.

Vi är på plats i utställningen för att visa upp våra erbjudanden inom ”Conversational AI” samt Robot Process Automation (RPA).

Dan Milestad, sälj och leveransansvarig inom AI, kommer att delta i en paneldebatt för att diskutera frågan kring framtidens kundservice.

– Det känns roligt att få vara med att bidra i panelen och diskutera framtidens kundservice, säger Dan Milestad.

Emil Bengtsson, verksamhetsutvecklare, kommer också vara på plats för att diskutera olika lösningar inom RPA.

Årets konferens är uppbyggd kring tre fokusområden: digitalisering, människan och processen.

Vi hoppas vi ses där!

Läs mer om programmet här!