Webinar 26 mars: Praktisk guide i hur du inför bot- och robotteknik i din kundservice 2021!

Events | Publicerings datum 18 feb 2021

Evenemangsdetaljer

När: 26 mars 2021 08:30

Softronic och Barona Sweden gästar tillsammans Kontakta Sverige för att berätta om hur du med hjälp av teknik frigör tid från dina medarbetare så att de kan fokusera på värdeskapande dialoger medan tekniken kan hantera enkla och återkommande ärenden.

Robot som pekar

Under webinaret kommer Dan Milestad och Emil Bengtsson tillsammans med Barona berätta hur de hjälpt organisationer att effektivisera och optimera sin kundservice.

Praktisk information

Datum: 26 mars 2021

Tid: 08:30-09:00, det kommer att finnas möjlighet att stanna kvar i ca 15 min efter webinaret om frågor finns.

Plats: Digitalt – Livesändning! Länk skickas till dig som är anmäld.

Anmälan:

Klicka här!

Medverkar under webinaret:

Dan Milestad, Sälj & leveransansvarig Chatbot, Softronic
Emil Bengtsson, Solutions Archtiecht, Softronic
Ken Persson, Client Manager & IT Development, Barona

Kontakt

[contact_person contact_person=”13″ /]

[contact_person contact_person=”51″ /]