Softronic och Barona Sweden gästar tillsammans Kontakta Sverige för att berätta om hur du med hjälp av teknik frigör tid från dina medarbetare så att de kan fokusera på värdeskapande dialoger medan tekniken kan hantera enkla och återkommande ärenden.
Under webinaret kommer Dan Milestad och Emil Bengtsson tillsammans med Barona berätta hur de hjälpt organisationer att effektivisera och optimera sin kundservice.
Praktisk information
Datum: 26 mars 2021
Tid: 08:30-09:00, det kommer att finnas möjlighet att stanna kvar i ca 15 min efter webinaret om frågor finns.
Plats: Digitalt – Livesändning! Länk skickas till dig som är anmäld.
Anmälan:
Medverkar under webinaret:
Dan Milestad, Sälj & leveransansvarig Chatbot, Softronic
Emil Bengtsson, Solutions Archtiecht, Softronic
Ken Persson, Client Manager & IT Development, Barona
Kontakt
[contact_person contact_person=”13″ /]
[contact_person contact_person=”51″ /]