Automatisk kundtjänst 5 mars

Events | Publicerings datum 2 mar 2020

Evenemangsdetaljer

När: 5 mars 2020 10:00

Banner kundtjänst

Softronic deltar på konferensen Automatisk Kundtjänst som äger rum nu på torsdag 5 mars i centrala Stockholm.

Robotiserad självservice är framtiden för kundtjänst i både offentlig och privat sektor. Enligt Gartner planerar 91% av alla organisationer att sätta in AI i sin kundtjänst under de närmaste tre åren. Digitala medarbetare är det nya svarta inom kundtjänst, kontaktcenter och support.

Softronic är utställare och kommer framförallt prata om hur Conversational AI (chatbot) kan bidra till att skapa nytta för både din egen verksamhet och dina kunder. Oavsett om ditt mål är att minska arbetsbördan för er kundserviceavdelning, att öka din tillgänglighet för dina kunder, att öka försäljningen eller att helt enkelt sänka kostnaderna så kan vi garantera att vi kan hjälpa dig att nå målet.

På 6–12 veckor kan du få extremt hög kvalitet och ha din chatbot ”live” med tränad kunskap som motsvarar ca 200–400 olika avsikter, beroende på kunskapsomfång och komplexitet.

Träffa Dan Milestad samt Lena Holmér på plats för att diskutera dina utmaningar och hur du snabbt kommer igång med din ”Conversational AI”.

Läs mer om konferensen här.

Se vårt erbjudande Införande av Conversational AI.

Kontakt

Dan Milestad, ansvarig sälj och leverans AI
dan.milestad@softronic.se
070-691 44 97