Hur kan en chatbot/Conversational AI bidra i tiderna av Covid-19?

Nyheter | Publiceringsdatum: 16 mar 2020

 Vi vill bistå i krisen då många kundtjänster går på knäna och är överbelastade. Det är många medarbetare som inte kan gå till jobbet då de antingen är sjuka eller fått order om att jobba hemifrån.

På Softronic har vi möjligheten att snabbt sätta upp en chatbot som kan avlasta din kundtjänst och dina medarbetare med att kommunicera med dina kunder under dygnets alla timmar. Genom vårt team av erfarna konsulter har vi kunskapen och möjligheten att finnas där för dig och ditt företag i en tid av kris och där kommunikation är viktigare än någonsin.

Vi är teamet som ligger bakom bland annat Skatti och Kommun-Kim och vi har gedigen erfarenhet av att implementera chatbots på riktigt.

Relaterade länkar

Erbjudande inom Conversational AI

Kommun-Kim

Kontakt

Ta kontakt med Dan Milestad för att diskutera hur vi kan hjälpa just ditt företag.

E-post: dan.milestad@softronic.se
Telefon: 070-691 44 97

Dan Milestad